Pages

2011. április 10., vasárnap

3. fejezet - Szökés

3. fejezet

Szökés


(Zero szemszöge)

Olyan este volt, amikor azt hittem szabad vagyok annyira, hogy egyedül legyek. De az elv és a valóság nem mindig egyforma. Kaien azt mondta, hogy ma este, mikor az összes esti tagozatos kötelező órán van, nem lesz senki, aki vigyázzon rám és börtönné tegye a szobámat. De úgy tűnik tévedett.

Épp végeztem a zuhanyzással, mikor meglátogatott azon este másodszor.
 - Mi történt? Nem szoktál ennyiszer feljönni hozzám.
 - Azért jöttem, hogy elmondjam, változtak a tervek. Nem leszel egyedül. Seiren Toga- t állította a maga helyére- mondta.
 - Áh, értem! Szóval régi mesteremmel töltöm ezt az ismét csodálatos estét?- dühöngtem, mert átvertek.
Kaien- re nem haragudtam. Szegény nem tudta mit tervezek. Ha egyik vámpír fajzat sincs a helyén, akkor szabad az út kifelé.
 - A hangod ellenére nem tűnsz valami zaklatottnak- vonta fel az egyik szemöldökét.
 - Nem zaklatott vagyok, hanem csalódott. De már megtanultam régen, hogy sose bízz a vámpírokban.
 - Erről én igazán nem tehetek. Sajnálom! Toga hamarosan megérkezik. Addig se okozz galibát ha lehet- sóhajtotta és faképnél hagyott.

Amint kilépett előkapartam a szekrényből a hátitáskámat egy inget és egy kabátot. Felöltöztem és összeszedtem néhány szükséges dolgot a táskába. Egy térképet, két darab tőrt, és töltényeket Bloody Rose- hoz. Mikor pakoltam, akkor toppant be Toga az ajtón.
 - Hova- hova fiacskán?- állt meg az ajtóban ölbe tett kézzel.
 - Egyet találhatsz és ha nem találod ki kiröhöglek, úgy istenesen- néztem rá, mint egy idiótára szokás.
 - Szóval harmadszorra is a Kuran gyerekek után eredsz. Kivételesen nem tartom jó ötletnek Zero! Használd a fejed. Harmadszorra már nem lesznek olyan kegyelmesek veled, mint az előző két alkalommal- ingatta fejét és beljebb lépett a szobába.
 - Nem érdekel. Nem érted. Itt a nagy alkalom. Még ha tiszta vérű is, lehetetlen, hogy Yuuki a legutóbbi sérülésből felépült volna. És ha így van könnyű szerrel véget vethetek a szenvedésének. És ha ez meg volt Kaname összeomlik és nem lesz nehéz megbuktatnom őt sem- magyaráztam az elméletemet.
 - Igaz. De Kaien és Yori soha sem fogják megbocsátani neked, hogy megölted a kis hercegnőt.
 - Hogy jön ide Yori?- kaptam fel a fejem. Mi köze van neki ehhez?
 - Semmi különös, de előbb utóbb feltűnik neki, hogy Yuuki sehol sincs. Nem jön látogatóba, nem futnak össze sehol sem. Kérdezősködni fog róla. És a tudattal, hogy megölted Yori legjobb barátnőjét, nem fogsz tudni a szemébe nézni. Lelkifurdalásod lesz előtte és mindenki előtt.
 - Értem. E miatt ne fájjon a fejed. Meg fogok birkózni vele. Eddig is remekül titkoltam előtte, hogy akit eddig a legjobban szeretett, az soha nem fog visszatérni. Ezután is menni fog- fordultam vissza és öltözködtem.
Felkaptam egy tiszta inget, farmer gatyát. Felvettem a kabátot és a Bloody Rose- t kezdtem keresni.
 - Ne keresd. Nincs itt. Emlékezz! Kaien elzárta- nézett rám lenézően Toga.
 - Ne nézz így rám. Nem érdekel a véleményed. Tudom, hogy úgy is elengedsz. Fáj a fogad a bosszúra jól tudom. Bloody Rose miatt pedig ne aggódj. Jól ismerem a nevelő apámat ahhoz, hogy tudjam, a ,,családi" házban rejtette el a pisztolyomat. Méghozzá Yuuki régi szobájában. Azt hiszi az emlékek miatt nem merek majd bemenni, de téved.
 - Mért kell ennyire jól ismerned?- fortyogott tanítóm.
 - Mert a mesterem voltál. És mert vadász vagy és van büszkeséged, amit egy vámpír tiport el- vontam vállat és megindultam az ajtó felé.
 - Nem bánom. Menj, de 3 napon belül itt legyél. Annyi időt tudok nyerni neked, hogy ne tűnjön fel a hiányod- bólintott és együtt indultunk a ház felé, amit a hétvégéken és ünnep napokon használunk.
 - És mit kezdesz a vér szívó barátainkkal?
 - Seiren- t és a többit bízd rám, de most már tényleg ideje menned, mert 10 perc múlva vége az órájuknak- sürgetett Toga.

Igaza van. Ha nem sietek és az óra vége előtt el nem indulok, akkor nem jutok ki az őrökön. Akkor viszont a kapun sem jutok ki. Gyorsan berohantam a házba, fel a lépcsőn. El kell ismernem, kicsit megtántorodtam Yuuki régi szobájának ajtaja előtt. Eszembe jutott az a test, ami vértől volt mocskos. És nem azért mert vadászott, hanem azért, mert megsebezte a vadász fegyverem. A szíve körül teljesen vörös volt hófehér ruhája, mert a szeretőjét védte.
Ezt a képet gyorsan kivertem a fejemből és bementem. Egy kis széfet találtam Yuuki hajdani fekhelye mellett. Gondolom Kaien itt tölti az éjszakákat, hogy őrizze legkedvesem fegyveremet.

Még szép, hogy nem tudtam a kódot, de nem is volt szükségem rá. A közrendőségneű egyetlen előnye van, hogy néhány érzékszervem és az izmaim erősebbek, mint az embereké. levertem a zárat és zsebre vágtam Bloody Rose- t. Nem is kellett több. Már indultam is a kapu felé. 2 percem volt, hogy tisztes távolba érjek. Ha nem így teszek, elkapnak és megölnek, mielőtt Kaien kimentene a bajból. Ezt azonban nem engedhettem meg magamnak. Mindenképpen végeznem kell a Kuran testvérekkel, mielőtt túlságosan befolyásosakká válnának. És főleg Yuuki- tól kell megszabadulnom. Bocsáss meg Yori! Tudom, hogy nagyon szereted Yuuki- t, de meg kell ezt tennem. Hidd el! Egyszer még megfogod köszönni nekem. Yuuki soha többé nem lesz ugyan olyan, mint volt...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Eddig tetszik a történet. Kaname szokás szerint remek stratéga. Zeronál azt érzem, hogy a vámpírok iránti gyűlölete megőrjítette, de többé kevésbé logikusan gondolkodó őrült lett és ez a legrosszabb kombináció. Togát nem értem, mert tapasztal vadászként ismernie kellene Zero esélyeit a bosszúra.
Sok sikert a sulihoz. Várom a következő fejezetet:)

Névtelen írta...

szia!
Nagyon tetszik így tovább :)!

Retasu Sakura írta...

Köszönök minden dícséretet és egyéb mást is. A történettel pedig sietek!

Névtelen írta...

Ezt sakura te kitaláltad vagy megtörtént?? mert ha kitaláltad zero szerelmes volt yukiba szóval ez igy nem olyan jó!!! de kérlek mond hogy csak kitaláltad??!! és még tetszene is ha kanamét jobban szeretném dee ez igy nem hihwtő el hogy zero ilyet mondana szóval ez igy baromság!!!!

Megjegyzés küldése